RIpost 2025: Pet razloga zbog kojih će ova konferencija promijeniti način na koji razmišljaš o digitalnom svijetu

Pod geslom „Rijeka u znaku digitalnog svijeta“ u četvrtak, 11. prosinca u PAR Inkubatoru održat će se premijerno izdanje RIpost konferencije, konferencije koja na jednom mjestu donosi razgovor o društvenim mrežama, digitalnom marketingu, fotografiji, umjetnoj inteligenciji i kreativnoj industriji.

Ovaj jedinstveni događaj na Veleučilištu PAR od 15 sati okupit će digitalne entuzijaste, kreatore, poduzetnike i vizionare koji će kroz iskrene razgovore i stvarne primjere iz prakse otkriti kako oblikovati online prostor i stvoriti jedinstveni i upečatljivi sadržaj koji redefinira granice.

RIpost konferencija nastala je kao rezultat želje da Rijeka postane prepoznatljiva točka na mapi digitalnih kreativaca, ali i kako bi Rijeka dobila svježu, relevantnu i autentičnu konferenciju kakvu zaslužuje. Među panelistima nalaze se neki od najistaknutijih stručnjaka i kreatora sadržaja iz Hrvatske i regije, kao što su Nevena Rendeli Vejzović, Pino „Pingvino“ Kovačević, Lukas Stipanov i Mladenka Tomić.

Konferencija će odgovoriti na ključna pitanja o digitalnom svijetu, kreativnom stvaranju i online prisutnosti, a u nastavku smo izdvojili pet glavnih razloga zašto posjetiti Ripost:

1. Uvid u novi val komunikacije i stvaranje viralnog sadržaja

Kratki video formati potpuno su redefinirali način na koji komuniciramo, učimo i kupujemo. Stručnjaci će kroz primjere i iskustva objasniti što stoji iza viralnih videa, kako privući pažnju generacije Z i zašto autentičnost stalno pobjeđuje savršenu produkciju.

2. Razumijevanje moći fotografije u digitalnoj eri

U svijetu u kojem se publika zadržava svega nekoliko sekundi na jednoj objavi, fotografija je postala najvažniji alat za privlačenje pažnje. No, dobra fotografija više nije samo “lijepa”. Danas ona mora pričati priču, izazvati emociju i zadovoljiti kriterije algoritama. Stručni fotografi i kreatori sadržaja na RIpostu razotkrit će što fotografiju čini upečatljivom, kako pronaći vlastiti potpis te kako balansirati između estetike, emocije i funkcionalnosti.

3. Realan pogled u svijet influencera i autentičnosti

Gdje je granica između iskrene preporuke i plaćene reklame? Kako opstati u svijetu u kojem je “cancel culture” stvaran rizik? Panelisti će otvoreno razgovarati o izazovima influencera, potrebama publike i važnosti autentičnosti u vremenu kad je povjerenje važnije nego ikada prije.

4. Dubinsko razumijevanje oglašavanja u doba umjetne inteligencije

Umjetna inteligencija više nije futuristički koncept, već alat koji svakodnevno oblikuje odluke potrošača i rezultate marketinških kampanja. Na konferenciji ćeš dobiti uvid u to kako algoritmi upravljaju podacima i kako brendovi koriste AI za svoje kampanje. Stručnjaci će otvoreno govoriti o tome kako sačuvati etičnost i kreativnost u svijetu koji sve više koristi ummjetnu inteligenciju.

5. Inspiracija kroz priče poduzetnica i kreatora nezaboravnih događaja

RIpost donosi i osobne priče uspješnih žena iz digitalnog poduzetništva koje otkrivaju kako izgleda put od “imam ideju” do “to je to”. Osim toga, organizatori nekih od najkreativnijih regionalnih događaja podijelit će kako napraviti event koji se pamti, dijeli i prepričava još dugo nakon što završi.

“RIpost nije samo događaj. To je poziv na povezivanje, učenje i stvaranje u gradu koji oduvijek diše drugačije”, poziva organizatorica Tanja Savić, poduzetnica i osnivačica agencije Mia Figlia.

Ulaznice za RIpost konferenciju dostupne su putem sustava Entrio po cijeni od 20 eura, a za studente je ulaz besplatan.  

Pošaljite vijest

Regionalni.hr
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Naknadne izmjene postavki kolačića možete jednostavno napraviti klikom na link 'Postavke kolačića' na dnu naše web stranice.