Search
Close this search box.

Cesta DC403 u prometu sredinom listopada

Radovi na državnoj cesti 403 koja povezuje čvor Škurinje na riječkoj obilaznici i zapadni dio luke Rijeka u završnoj su fazi. Svi kapitalni objekti u cijelosti su izgrađeni, opremljeni potrebnim instalacijama i infrastrukturom, na pojedinim mjestima dovršava se asfaltni sloj i montira završna oprema rubnika. U promet se dionica pušta sredinom listopada. Duga je samo tri kilometra, a svaki je stajao više od 20 milijuna eura.

Gradilište ceste obišao je danas potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, u pratnji Josipa Škorića, predsjednika Uprave Hrvatskih cesta, zamjenika župana Petra Mamule, gradonačelnika Rijeke Marka Filipovića, Denisa Vukorepe, ravnatelja Lučke uprave Rijeka i Duška Grabovca, predsjednika Uprave Luka Rijeka.

“Danas smo svjedoci da su milijuni eura investicije sada vidljivi i vjerujem da će se u danima i godinama koje dolaze pokazati opravdanim. Ovo je nešto što je Rijeci trebalo, što je trebalo riječkoj luci, gospodarstvu PGŽ-a i RH, a vjerujem i da će dio Europe osjetiti učinke s obzirom će dobar dio teretnog prometa odvijati ovim pravcem”, rekao je Mamula i zahvalio svim sudionicima na brzoj i kvalitetnoj realizaciji ovog infrastrukturnog projekata.

“Cesta je izuzetno značajna radi projekta Terminala na Zagrebačkoj obali na kojoj su također otpočeli radovi i očekujemo njihovu realizaciju do 2025. godine. Ova cesta ujedno je priključena na Zvonimirovu ulicu čime će zapadni dio grada Rijeke imati puno protočniju i sigurniju situaciju u prometu. Ono što nam je ostalo, kada govorimo o “Riječkom ringu”, je cesta prema Žabici, koju također namjeravamo relativno brzo realizirati čime će se riječka zaobilaznica, DC403, DC404 i sam centar spojiti u jednu funkcionalnu cjelinu. Može se istaknuti da nema grada na Mediteranu koji je svoje prometne probleme dobro i pametno riješio kao Rijeka”, zaključio je Butković istaknuvši kako je važnu ulogu u izgradnji ceste imao Grad Rijeka, a kroz prostorno planiranje, i Primorsko-goranska županija.

Predsjednik uprave Josip Škorić kazao je kako su radovi u završnoj fazi gradnje te su započeli tehnički pregledi. “Nadamo da će ovaj projekt biti završen polovinom listopada. Nešto malo duže od prvobitno planiranih rokova, no umnogome je tu pridonijela i kovid kriza i značajna poskupljenja materijala”, naveo je.

Gradonačelnik Rijeke Marko Filipović istaknuo je da će ova investicija značajno rasteretiti promet u Rijeci. “Ono što se dalje planira na području grada su radovi na čvoru Škurinje, dva rotora na spoju Osječke i ceste DC403 na spoju sa zaobilaznicom, za koji dan počinju radovi na čvoru Orehovica, projektira se čvor Kozala, a širi i čvor prema Opatiji. Time bi se zatvorio takozvani cestovni prsten u i oko Rijeke. Ostalo nam je još 850 metara do Žabice, rekonstruiranje trga Žabica kad autobusni kolodvor preseli te još dvotračna riva i javni prijevoz u Adamićevoj ulici”, rekao je Filipović.

Popularno nazvana „najskuplja cesta u Hrvatskoj“ za koju je ugovor o financiranju izgradnje, vrijedan 69 milijuna eura, potpisan u prosincu 2019. godine, financira se u 85 postotnom iznosu iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Ostatak sredstava investirale su Hrvatske ceste i Hrvatske autoceste.

U sklopu cjelokupne trase nalaze se tunel Podmurvice u dužini cca. 1253 m, vijadukt Piopi cca. 316 m, vijadukt Mlaka cca. 144 m, podvožnjak ispod željezničke pruge dug oko 60 metara, nadvožnjak dug 33 metra te pet raskrižja odnosno kružnih tokova. Završetkom ceste očekivalo se usko grlo na čvoru Škurinje te se umjesto postojećih semaforiziranih raskrižja uređuju i dva trotračna rotora.

Jadrolinija

Pošaljite vijest