Novac, a ne građani – Lemaić kritizira politiku širenja naplate parkiranja

SLAVONSKI BROD – Nezavisna gradska vijećnica Slavica Lemaić uputila je priopćenje medijima u kojem upozorava da nedavno proširenje parkirališnih površina u Slavonskom Brodu, prema njezinoj ocjeni, nije motivirano podizanjem kvalitete usluge, već isključivo uvođenjem naplate na dodatnim lokacijama. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Parkirališna mjesta se označavaju zbog početka naplate parkiranja, a ne zbog dobrobiti građana!

Koalicijska većina, u prošlom sazivu Gradskog vijeća, uz presudnu podršku vijećnika Stribora Valente i Mateja Pudića, usvojila je Odluku o dopuni Odluke o organizaciji i načinu naplate komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području grada Slavonskog Broda, kojom je prva zona naplate parkiranja proširena na Naselje Marsonia, Naselje kralja Tomislava, Naselje Slavonija I, Naselje Slavonija II, Ulicu Eugena Kumičića, Ulicu 108. brigade ZNG i Ulicu Jurja Dobrile. Prije usvajanja ove odluke, 06.12.2024. godine, upozorila sam brodsku javnost da gradonačelnik i koalicijska većina u Gradskom vijeću namjeravaju izvršiti veliko proširenje zone naplate parkiranja, ali na moje upozorenje nitko nije reagirao.

Gradska uprava obmanjuje brodsku javnost o stvarnim razlozima označavanja parkirališnih mjesta. Parkirališna mjesta se označavaju zbog početka naplate parkiranja, a ne zbog dobrobiti građana! Politički zarobljena i pristrana Gradska uprava nije odmah započela s naplatom parkiranja na svim navedenim lokacijama, nego je pričekala da prođu lokalni izbori, kako bi na taj način pomogla gradonačelniku da pobijedi na lokalnim izborima. To nimalo ne čudi s obzirom na činjenicu da su skoro svi pročelnici i pročelnice Gradske uprave sudjelovali na gradonačelnikovim prozirnim političkim skupovima, koji su se održavali u gradskim mjesnim domovima, a čime su javno pokazali svoju nedopustivu političku pristranost.

Širenje zone naplate parkiranja u Slavonskom Brodu provodi se suprotno Planu održive urbane mobilnosti, izrađenom od strane stručnjaka s Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu. Navedenim planom određeno je da se naplata parkiranja vrši samo na prostoru užeg centra grada, a da je za određivanje potrebnog broja mjesta za parkiranje potrebno izraditi Prometnu studiju. Grad Slavonski Brod nema Prometnu studiju pa se širenje zone naplate parkiranja vrši stihijski, bez potrebne stručne podloge, samo zato da bi se povećali prihodi Ustanove za gospodarenje športskim objektima koja vrši naplatu parkinga.

Ustanova za gospodarenje športskim objektima od 1.1.2022. godine pa do kraja 2024. godine povećala je broj parkirališnih mjesta na kojima se naplaćuje parkiranje s 1300 parkirališnih mjesta na čak 2320 parkirališnih mjesta, a aktualnim označavanjem novih parkirališnih mjesta taj broj će se još više povećati.

Selektivno širenje zone naplate parkiranja duboko je nepravedno i predstavlja gradonačelnikov izravni udar na životni standard građana. Propagandne tvrdnje iz Gradske uprave da se parkirališna mjesta označavaju radi dobrobiti građana uvreda su za zdravi razum građana i građanki. Sveopća zapuštenost parkirališta na navedenim lokacijama i neadekvatne dimenzije označenih parkirališnih mjesta jasno govore o pravim namjerama gradske vlasti koju zanimaju samo novci, a ne dobrobit građana, zaključila je u priopćenju Slavica Lemaić.

Pošaljite vijest

Regionalni.hr
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Naknadne izmjene postavki kolačića možete jednostavno napraviti klikom na link 'Postavke kolačića' na dnu naše web stranice.